Friday 12 March 2004

kim jestem

Po co podróżuję??? No po co, bo przecież mogłabym sobie bezpiecznie siedzieć w domu. Ja podróżuję aby zobaczyć, posmakować, poczuć woń, dotknąć i posłuchać nowych miejsc. Miejsc w których jeszcze nie byłam. Podróżuję aby każdego dnia, w każdej godzinie i minucie czuć, że żyję. Podróżuję aby przez śmiech i łzy doświadczać, dojrzewać i uczyć się samej siebie.

Moje zatrzymane chwile - zdjęcia. Czasami przechodzimy obok,omijamy sytuacje, momenty nie zwracając uwagi. Spiesząc się gdzieś nie zauważamy piękna które nas otacza, cierpienia czy smutku. Przyzwyczajamy się. Codziennie widząc te same obrazy. Dlatego chcę je wyciąć i zapisać, zwrócić uwagę bo przecież to wszystko jest dookoła nas. Czasem tylko trzeba zwolnić tępo i na chwilę zatrzymać czas.

1 comment:

Sylwia said...

Cześć Magda! Pracuje z Twoją mamą i to od Niej dowiedziałam się o "istnieniu" Twojego bloga i podróży godnej pozazdroszczenia. Śledze każdy kolejny etap Twojej wyprawy i z wielką niecierpliwością oczekuje na zdjęcia z miejsc, gdzie marzenia dosięgają rzeczywistości. Pozdrawiam serdecznie.
Sylwia